Friday 9 September 2011

Tentoonstelling Quiltersgilde

Vandaag hebben I., M. en ik de Algemene Tentoonstelling van het Quiltersgilde bezocht. We waren al een aantal jaar niet meer geweest, dus we hadden er heel veel zin in. Na het regelen van lunchafspraakjes voor de meiden, kon het feest beginnen. We hadden het heel gezellig met z'n drietjes en hebben we ook lekker kunnen snuffelen bij de winkeltjes, de stofjes-oogst was niet al te groot, en dat is misschien maar goed ook! Kijk maar even mee naar de quilts die mij opvielen....
Deze quilt is heel schattig, en heette blaadjes en blokjes.
Dit vond ik wel een heel apart patroon, zoiets heb ik nog nooit gezien.

Dit vond ik echt een toppertje. Piepkleine stukjes in de meest geweldige blokken.
Deze sterren vond ik ook heel fris en gezellig overkomen.

Deze quilt is qua patroon misschien niet zo bijzonder, maar alle stofjes hebben iets met quilten of quiltsters te maken (potjes thee, naalden, garen, vingerhoedjes..) erg leuk om te zien.
Maar ja, als je dan een echte antieke quilt ziet, kan daar toch niets aan tippen... G.

2 comments:

Millie en Miles said...

Wow Ghys wat ben je snel !!!!!! nu al geblogt !!!

Gerrito said...

Ziet er weer heel leuk uit. Grappig, dat jij sterretjes ziet waar ik duidelijk drie-dimensionale blokken herken