Saturday 17 September 2011

Kaleidoscope quilt is af!

Zes maanden na het eerste blokje is de kaleidoscope quilt nu helemaal af. Morgen ga ik 'm aan mijn vader geven, net voordat hij weer voor 7 weken vertrekt. Het meeste quiltwerk heb ik nog voor mijn vakantie kunnen doen, zodat ik nu alleen nog wat handwerk hoefde te doen, de binding erop zetten en alle centers van de sterren vastzetten.
Mmmmm op mijn bed staat ie eigenlijk ook wel goed...
Dit is de achterkantstof met labeltje.
Even voor het officiele, het patroon komt uit het boek Kaleidoscope quilts van Eleanor Burns en de hollandse stoffen variatie heb ik gezien in het quiltboek van Irma Eskes. G.

En dan de volgende dag nog even langsbrengen. Pa heeft er wel erg lang op moeten wachten, maar eindelijk is daar dan het "dank je wel" voor al zijn werk tijdens de bouw van ons huis.

2 comments:

Anonymous said...

Wat een geweldig mooie quilt G. Hij is er zo te zien ERG BLIJ mee!! Geweldig!!
Gr. B.

Millie en Miles said...

wouw G wat is ie prachtig geworden, had laatst niet veel tijd en alleen je borduurwerk gezien, maar deze komt in de kerk te hangen hoor dit is een winner !!!!! Echt prachtig