Thursday 3 March 2016

Paasjurkje

Het paasjurkje voor Maria is ruim op tijd af!

Het patroon van dit jurkje komt uit de nieuwste Knippie. Ik kreeg van mijn lieve vriendin B. een abonnement op de Knippie, dus wilde ik natuurlijk meteen ermee aan de slag. Wat een feest! Dit patroontje was meer een mini jurkje, dus ik heb de rok wat verlengd, het is toch wel leuk als Maria dit wat langer kan dragen. De rok heeft twee roze tule onderrokken. Die tule kreeg ik een paar jaar geleden van een andere vriendin, leuk dat ik die nu kon gebruiken. Wat je niet duidelijk ziet op de foto is dat de jurk 3/4 mouwtjes heeft met een elastisch bandje. Dat vonden we in een fantastische fourniturenwinkel op de Albert Cuypmarkt. Wat een snoepwinkel is dat! Je zou er dagen kunnen ronddwalen, nog nooit zoveel kantjes, bandjes, knoopjes en lintjes bij elkaar gezien. 




No comments: