Sunday 3 February 2013

Plannen maken...

 Helaas voor mijn moeder heb ik mijn Medaillion quilt aan de kant gegooid en me op een nieuw project geworpen. Ik vrees dat de Medaillion nog een tijdje zal moeten wachten, want ik heb nu even wat ideetjes die voorrang krijgen. Zoals dit leuke patroon uit een "Quilt it for Kids".
 Ik heb op de markt in Leiden een perfekte achtergrondstof gevonden voor dit quiltje. En voor de sterren maak ik gebruik van stoffen van jurkjes van de meiden. Oranje was toch al niet zo mijn kleur, dus die verdwijnt zeker uit de quilt, maar ik heb wat paarse, fel-roze, gele en blauwe stofjes gevonden die het volgens mij prima gaan doen in deze quilt. M. is ook al bezig met een ledikant quiltje, dus ik denk dat die van mij wiegformaat gaat worden of ik maak er één met wollen tussenvulling en zij met katoenen, voor zomer en winter, dat moeten we nog even overleggen... Tijd genoeg!
 En ook voor het borduren heb ik natuurlijk nieuwe patroontjes besteld. Het was wel even geleden dat ik bij Bobbie, van Stitching Bits and Bobs besteld had, maar wat een plezier geeft dat toch om een envelop uit de VS in de bus te vinden met borduursnoepjes! Voorlopig geniet ik gewoon even van het plaatjes kijken en hopelijk heb ik gauw genoeg weer energie om me op al deze projekten te storten. G.




No comments: