Saturday 30 June 2012

Even snel...

 Maandag kreeg ik dit leuke boek van I., vol met projecten om mee aan de slag te gaan.
 Er staan heel leuke kussenhoesjes in, knuffels, etuitjes, allemaal kleine projectjes die je meteen kunt gebruiken. Dit ipod hoesje vond ik helemaal schattig, Jammer dat ik geen ipod heb.... Maar toen kreeg ik van mijn ouders hun e-reader te leen. Deze wordt door hen heel voorzichtig vervoerd in........ een washandje! Nee, daar wil ik niet mee gezien worden in het vliegtuig! Ik had nog een lollig stofje liggen dat ik van M. heb gekregen, stukje Ikea linnen voor de voering, stukje fiberfill ertussen, had ik niet nog ergens zo'n koordschuivertje liggen?
Kijk, zo mag hij mee naar de VS! G.

2 comments:

Millie en Miles said...

Ah wat super leuk !!!!

Anonymous said...

Leuk Leuk Leuk! B. x