Wednesday 29 February 2012

Huiswerk Medallion

 Het huiswerk voor de medallionquilt is al af! I. had het al gezegd, na al die moelijke Civil War paper piecing blokjes waren deze logcabin blokjes "a piece of cake". Het effect is wel erg leuk geworden. We gaan 'm alledrie in het roze met bruin doen, maar ze zullen er vast heel anders uitzien. Ik ben ook druk aan het tekenen geslagen voor het middenblok. Ik heb het bloemenmandje van een vorige cursus wat bewerkt en na wat heen en weer schuiven met de stukjes die ik al geknipt had is het dit geworden. Het mandje komt in de quilt nog terug en ook de hartjes komen veelvuldig in de quilt naar voren, dus zo heeft het middenstuk een leuke link met de rest van de quilt. Ik heb de enorme lichtbak van mijn vader te leen, en dat is heerlijk werken. Zo kan ik rustig nog een nieuw plaatje tekenen met gebruik van de oude patronen. Jammer dat we de maand maart overslaan met de les. Ik had best wel weer zin gehad in de volgende rand! Deze valt weer in de categorie: verslavend! G.

4 comments:

Anonymous said...

Hier is uw hulpverlener...... X B

Anonymous said...

Oh, ik vergeet te zeggen, dan je weer mooi bezig bent! Superb! B

Millie en Miles said...

WOW G wat prachtig en wat ben je al ver echt niet normaal !!!!!!!!!! super goed ziet er echt heel gaaf uit xx

Millie en Miles said...

Ik heb jullie genomineerd voor een liebster award !!! Leuk he mocht hem doorgeven tja dat was geen moeilijke keuze xx