Monday 28 March 2011

Haken...

I. heeft een heel leuk wolwinkeltje ontdekt in Haarlem. M. is al flink aan de slag met breien, haar tweede sjaal is al in wording en ik.... tja, mijn dochter kan wel breien, maar ik helemaal niet. Dus toen M. vertelde dat er ook leuke workshops werden gegeven vond ik het wel tijd worden dat ik mij ook eens met de wol zou gaan bezighouden. De enige beginners cursus was een rozetje haken. Haken.... tjeee, het leek zo makkelijk. Maar het is één en al tellen en opletten geblazen. Ik was de enige van het clubje cursisten dat de bloem niet afkreeg, maar gelukkig is het me later op de dag toch nog gelukt! Of dit mijn nieuwe hobby gaat worden, ik betwijfel het.... Met de naaimachine kun je toch iets makkelijker meters maken. G.

1 comment:

Anonymous said...

Ik vind het wel een HEEL leuk bloemetje, kun je mij het adres geven van dit winkeltje. Ik wil nl. ook wel eens een workshoppie haken doen... Thankx :-)
B.