Sunday 21 March 2010

Civil War Diary Quilt, niet te stoppen..

Recovering Items
Guerilla Warfare
Sadness and Silence
Poor Columbia
Na de workshop van afgelopen dinsdag ben ik weer helemaal bezig met quilten. Heerlijk! Jammer dat ik nu alweer door mijn stofjes heen ben en moet wachten tot M. de doos met stofjes weer meebrengt. Voornemen voor de komende weken: meer patchen, minder kleding naaien. Ik heb nog zoveel leuke patchwork/ quilt projectjes liggen en de Pinwheels is daar zeker één van! Het lijkt overigens wel of ik bekeerd ben tot de blauwe stofjes, maar in deze serie hoort nog een compleet rode, die ik heb uitgeleend aan M. Volgende keer gaan we weer los in het roze! G.

1 comment:

Millie en Miles said...

Wow je bent echt in vorm !!! wat een ontzettend leuke blokjes, maar ik vind je vaas ook echt super vrolijk en geweldig !!! Zal binnekort mijn eerste huisje bloggen